Yellow Bling




Av Fredrik fick jag en underbar ring som jag har velat ha lääänge! På vår första alla hjärtans dag fick jag ringen med en klar sten och sedan dess har jag haft på mig den varje dag. På min förra födelsedag fick jag även matchande örhängen och även dom har jag på mig varje dag. Jag har själv varit i butiken som ligger i Gamla Stan och fick då se att ringen fanns med gul och rosa sten. Blev helt såld på den gula! Och i fredags när jag öppnade mitt paket så låg den där, blev så sjukt glad, har haft på mig den sen i fredags och kan inte sluta titta på den, I love it! Jag sa att nästa år vill jag ha den rosa också ;) Ringen är i silver med en slipad bergskristall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0