It's Britney Bitch!


Min älskade Britney Spears är tillbaka med nya albumet "Femme Fatale" har lyssnat ihjäl skivan om och om igen. Första gången tyckte jag att den var apdålig, allt lät mest som utfyllnadslåtar, men efter att lyssnat ett par timmar så har låtarna fastnat mer och mer och jag tycker skivan är bra. Man får väl helt enkelt sluta tänka på "gamla Britney" och inse att hon fyller 30 i år och omöjligt fortfarande kan låta som Baby One More Time...
Om ni har Spotify kan ni lyssna på nya albumet via den här länken.
Mina favoritlåtar (via youtube) är "Criminal", "Seal It With A Kiss" och "Insida Out".
Alla har ju så mycket åsikter om Britney, vad tycker ni om henne?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg ett klipp på JustJared och jisses så dålig hon har blivit live. Vill hon ej vara på scen then leave it! Var så tragiskt. Är liksom som om hon tvingas gå upp. Hon har ingen passion eller drift längre känns det som.



Annars gillar jag Britney men de gamla låtarna är bäst i mitt tycke. :-)

2011-03-31 @ 13:50:11
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh gud jag! Jag har också varit Britney-fantast sedan liten. Gillar och gillade faktiskt hennes Britney-album bäst +hennes live in Las Vegas tour. Ser man på den koserten på YouTube tror man ju ej att det är samma tjej.



Hon ser liksom ut som om hon inte bryr sig? Hon är inte självsäker och hennes scenkläder passar en hennes ålder eller image. Alla passar ej i allt och de kläde hon bär off och on stage är ej smickrande.

2011-03-31 @ 14:04:46
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Eleonor

You know i love her... Men hon är galen och förstörd som person!!!!

LEAVE BRITNEY ALOOOOOONE.... =) Haha

2011-04-01 @ 04:17:39
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0