Fly Away With Me


Denna målade jag förra veckan och förmodligen kommer jag att ha med den på uställningen på lördag. Har inte riktigt bestämt mig än, min tanke är lite att det ska finnas "något för alla" som kan vara intressant att titta på (ja det är nog säljaren i mig som gör att jag tänker så här...) Om det kommer föräldrar som har barn eller som till och med har barnen med sig så kanske denna kan locka. På utställningen i Täby var det nämligen många barn som gick förbi, och de tittade oftast mer noga än de vuxna och väldigt ofta sa det, "mamma/pappa titta!"
Man får inte underskatta barn...Haha =)


Kommentarer
Postat av: Nina

ja tycker du ska ha den med! absolut. den va jätte fin å super mysig å skulle sitta super fint i varje barns rum. vet att Theo skulle älska den där. ballonger, fåglar, harmonisk å härliga färger! ta med den!



ja visst va det fint, hihi. ska tvätta den imorrn. skulle haft tvättstugan idag, men theo va ju hemma så då va d kört :P vill bara bädda å packa klart skötväskan nu..

2011-03-30 @ 23:04:24
URL: http://deliciously.se
Postat av: Eleonor

Vilken fin och lite kul för du är ju så himla rädd för luftballonger =)

2011-03-31 @ 05:09:09
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0