Powerwalk



Igår vad jag och Fredrik en sväng till Bromma Blocks för att shoppa lite på XXL som är en stor sportaffär. Jag köpte löparskor från Nike för bara 400 kr! Dom är sååå sköna, som att gå på moln. Köpte även löparbyxor och sportbh från Röhnisch för 150 kr/st. Så hela kalaset gick på 699 kr, vilket är vad skorna hade kostat från början. Tanken är att nu när jag är ledig så ska jag gå 2 powerwalks om dagen, en på morgonen innan frukost och en på eftermiddagen. Har även hantlar och en pilatesboll hemma hos mamma som jag ska hämta, perfekt för att göra lite övningar hemma. Har även beställt en prenumeration på Topp Hälsa så att man har lite inspirerande läsning. Även Fredrik har köpt skor och kläder och ska också börja träna, men han ska springa i våra spår vi har här precis utanför i skogen. Så nu ska jag dricka en kopp kaffe som kickar igång förbränningen och sedan är det invigning av mina nya kläder och skor som gäller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0