London Dag 4


På vår fjärde dag åkte vi till Marble Arch. Vi var uppe tidigt för att shoppa på Primark innan det blev proppfullt med folk, men det hjälpte inte att vara ute i god tid, det blev fullt på två sekunder. Hittade inget speciellt utan det blev lite småsaker. Därefter blev det en promenad i Hyde Park.




Det är väldigt lugnt och fint i Hyde Park, skön kontrast till Oxford Street :)



Jag och Fredrik blev som två barn när den här söta ekorren skuttade fram till oss. Så himla söt! Ekorrar måste vara det sötaste djuret ever, kolla bara hur den står på baktassarna :) Vid ett tillfälle hoppade han upp på mig, helt magiskt att vara så nära ♥

Efter Hyde Park åkte vi till Camden Town. Det var riktigt mysigt där! Jag köpte två par Converse och Fredrik köpte världens snyggaste skinnjacka!



När vi hade alldeles för mycker påsar orkade vi inte mer och åkte till London Bridge där vi tittade på...


...Tower Bridge! Sedan var den dagen slut!


Kommentarer
Postat av: Elinas Hem

Roligt att se alla fina bilder från er resa, ska visa min man och fråga om han vill åka dit nån gång haha!:-D

2011-07-26 @ 15:48:19
URL: http://elina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0