London Dag 2


Dag två började med att titta på Big Ben, den är riktigt mäktig! Dock var det jobbigt mycket turister och det tog en evighet att ta sig fram!
Vi gick mot Parliament Square för att se på...

Westminster Abbey. Dags för lunch så vi tog tunnelbanan till Chinatown!




Fredrik käkade med pinnar men jag kan absolut inte det! Så jag fick vanliga bestick :) Maten var underbar och kostade typ ingenting!

Efter maten tog vi en promenad till Trafalgar Square.


Det var väldigt fint! Jag hittade även bokaffären Waterstones precis i närheten där jag köpte tre nya böcker :)

Vi promenerade över bron Hungerford Footbridge, därifrån såg vi London Eye och...

Houses Of Parliament/ Big Ben. På andra sidan vattnet fanns det en karusell, jag ville egentligen åka med Fredrik tyckte det var pinsamt :)

Efter allt promenerade var vi helt slut! Vi bestämde oss för att åka till Sainsbury's och handla massa gott med oss hem.

En trött Fredrik som inte vill bli fotograferad ♥

Den här bilden är så rolig! Det var inte bara Fredrik som var trött och somnade lite på tunnelbanan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0