God Morgon Söndag


Här hemma blev det en lång sovmorgon, eller för Fredrik blev det en lång sovmorgon då han fortfarande ligger och sover. Jag vaknade vid kl 10 och satte genast igång med att städa undan efter gårdagen, det var ett berg av disk och på vardagsrumsbordet stod det massa glas, vinflaskor, ölburkar, chipsrester...ja ni fattar :) Nu har jag iallafall ätit en väldigt sen frukost bestående av yoghurt, havrekuddar, färska jordgubbar, svartvinbärste och knäckebröd med ost och gurka. Tror inte att det händer mycket idag. Kanske målar jag en tavla, men i så fall måste jag iväg och köpa ny färg, mina vita är helt slut och det är ju den jag använder mest när jag blandar fram alla färger. Har fått massa nya inredningsideér till kök och hall, men just nu köper vi ingenting utan sparar oss till shopping i London :) Hoppas att ni har en mysig söndag framför er, nu ska jag minsann väcka Fredrik! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0