ÄNTLIGEN!


Yes, jag är en riktig boknörd, you know it! ;) Denna bok läste jag första året i gymnasiet, alltså en hel evighet sen! Minns att jag tyckte om den så himla mycket och att slutet skrämde mig och att hela boken allmänt var lite läskig. Men mer än så minns jag liksom inte. Hade boken på svenska men lånade ut den till en vän och nu är den borta. Det stör mig inte så mycket eftersom jag sedan flera år tillbaka har slutat läsa på svenska och bara vill ha mina böcker på engelska. Tänkte att jag skulle klicka hem den på Adlibris där jag köper de flesta av mina böcker...men där fanns den inte. Inte heller fanns den på Bokus, CDON eller Akademibokhandeln. Skrev in min mail på en lista där jag skulle få besked när den fanns i lagret igen. Detta var typ ett år sen! Boken finns fortfarande inte att få tag på. När vi var i London tänkte jag att nu måste jag ju ändå få tag i den. Fick hjälp inne på Waterstones - den fanns inte i hela London! Fick panik och tänkte att jag skulle be Eleonor köpa ut den i USA och ha med sig den till Sverige när hon kommer, så jag kollade på Barnes & Noble:
Not currently available!!!!!

Så, hur har då denna bok hamnat hos mig kan man fråga sig? Efter ett mindre psykbryt och några svordommar så tänkte jag "Fasiken, en bok kan väl inte vara så svår att få tag i!?". Hittade en sida där privatpersoner säljer begagnade böcker - Hittade Per som hade min älskade bok och sålde den för 30 kr. Idag kom den i brevlådan och jag känner mig som ett barn på julafton. På köpet låg det en trevlig lapp i boken vilket bara gjorde min ännu gladare. Nu jäklar asså, bäst för den här boken att den är lika bra som jag minns! :)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Fan va nice Charla!!! Bara framsidan ser lite laskig ut!

2011-07-29 @ 19:29:46
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Nina

skam den som ger sig ;) kul att du fått den nu då. antar att du sitter å läser i boken just nu :P

2011-07-29 @ 23:15:08
URL: http://deliciously.se
Postat av: Eleonor

Kolla in den har sidan: http://www.twitterflash.net/?r=follow_me_on_twitter_button



Dar kan man skaffa en follow me on twitter knapp till bloggen! Jattesota!

2011-07-29 @ 23:51:54
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0