Måndag


Ny vecka och början på något nytt känns det som. Solen skiner, musiken är på högsta volym och jag planerar för fullt =) Fick fina roser av mamma i fredags som nu står en i en liten vas som jag fyndade för en tia nere på loppisen, ska även visa er de andra grejerna som jag fick med mig hem, funderar på att gå en sväng dit idag också, tänk vilken lyx med en loppis bara några meter ifrån mig =)

Har varit vaken sedan 06:45 och har fått en hel del gjort och i eftermidag blir det tvättstugan. Imorgon ska jag köpa en massa vit sprayfärg och gå lös på småprylar men även på tre små satsbord som jag fick med mig från jobbet, jättefina men behöver som sagt en makeover. Veckan bjuder även på besök i form av svärmor som ska sova här en natt, självklart ska jag måla massa nya tavlor också och så planerar jag en liten photoshoot, tänkte ta riktigt snygga "pressbilder" på mina tavlor, kan vara bra att ha, dessutom kul att kunna publicera lite proffsigare bilder. Om ni missade det i förra inlägget så har jag nu startat en sida på Facebook för min kost som ni hittar här. Happy monday =)


Kommentarer
Postat av: Nina

va så lite så!



va så fina blommor. sjukt fin färg! va snäll han är F =) men å andra sidan förtjänade du ju det! du har ju en examen! :D

2011-01-31 @ 14:10:03
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0