Kalas!


Leo öppnar presenter i sällskap av Amelia och Leo nr 2 =)

Moster Carina, lilla kusin Thea ♥ och Robert                                                                Jag & kusin Amelia

Jag läste lite bok för Amelia..

Mamma, Robert, Diego, Carina, Sanna & Fredrik

Carina & mamma

Cupcakes & tårta

Tårtan blev sååå god!

Kalaset blev väldigt trevlig igår, dock kom inte alla som planerat vilket var lite tråkigt. Hade gjort massa mat så nu har vi måtlådor hela veckan =) Bjöd på chili con carne, ris, bröd och tsatziki och det blev väldigt gott!
Till fikat blev det tårta och cupcakes. Är lite besviken över att det inte fanns tillräckligt med tid att göra cake pops, men jag totaldäckade i fredags trots att jag baka skulle lägga mig ner och vila lite efter att ha stått i köket i fem timmar, vaknade upp halv fyra på morgonen och insåg att det inte skulle bli några cake pops, men men nästa gång. Det blev heller inga kronor på cupcakes, utan tårtan fick en krona istället, tårtan som inte blev en våningstårta på grund av bakpulvret inte räckte, haha, snacka om att inget gick som planerat. Men allt blev gott och väldigt trevligt var det ♥


Kommentarer
Postat av: Elinas Hem

Sååå fint!! Ser supergott ut dessutom:-)

2011-01-23 @ 15:00:00
URL: http://elina85.blogg.se/
Postat av: KyanaInSweden

It looks like a fabulous party!!! I hope you feel better! You can\t be home sick your last week!

2011-01-24 @ 18:00:35
URL: http://kyanainsweden.com
Postat av: camilla

Åh, tårtfatet är ju ljuvligt!! Och dina cupcaks såg riiktigt goda ut!



Håller med dig, det finns så mycket gott kvar att baka i "A piece of cake"!



Önskar dig en trevlig kväll och en bra start på veckan!

2011-01-24 @ 19:05:13
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Elin

Det ser väldigt smarrigt ur, tårtan blev ju superfin med kronan! Även om det inte blev några cake pops var det iallafall bra inspiration för jag blev också sugen på att göra såna någon gång, kanske får blir nästa år! Kram

2011-01-25 @ 22:31:07
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0