Hold It Against Me


Snacka om att jag inte har koll längre, Fredrik kom hem i tisdags och frågade om jag hade hört Britneys nya låt...
NEJ det hade jag inte, visste inte ens att hon var på g med ny skiva!
Anyway, nya låten heter "Hold it against me" och jag tycker att den är okej, det är ingen wow låt (inte än iallafall) men det ska bli spännande att höra resten av skivan (för er som inte riktigt känner mig så har jag varit världens största Britney fan och det sitter liksom fortfarande i lite, haha) 


Kommentarer
Postat av: Eleonor

yes jag hörde den häromdagen. i dont like it..

2011-01-14 @ 00:42:55
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Nina

hahah ja tänkte på det i förrigår. tyckte det va konstigt att du inte lagt ut någe om henne på bloggen. du som brukar vara så snabb :D



ja ville ju ha någe gott då ja ändå fyllde 30. mamma sa åt mig å göra chili con carne? what? d kan ja ju inte göra då ja fyller 30. det vägrar ja. hade ja fyllt 29 så fine.



så dan innan då vi handla så bestämde vi oss för vad vi skulle göra. dan innan???? snacka om det inte är jag. haha. men ja orkade inte ens tänka. men det vart succé. dock kanske inte så lätt sådär som ja tänkt mig. tur att ja fick hjälp av bra kockar i köket med å hacka etc. :p

2011-01-14 @ 09:49:43
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Johanna PassionForPoison

Jag håller helt med om att den inte är wow. Tycker den känns lite B med tanke på vilken kvalité hennes låtar brukar ha. Texten känns bara fånig.. förstår ej hur den toppar alla listor överallt?! Enligt mig är den en flopp men hoppas på fler låtar som visar att hon är back on track och levererar.

2011-01-16 @ 18:18:36
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0