God Morgon Lördag


Vi sitter och slappar som bara den, har ätit långfrukost med ägg, kaffe och annat gott! Strax ska vi bege oss in till stan. Ska bli väldigt mysigt, hålla varandra i handen, kolla affärer och ta en fika. Jag ska även hitta det sista till Leos kalas nästa helg, behöver bland annat fina muffinsformar och servetter. Hittade grön marsinpan med päronsmak igår som jag ska använda till att göra små kronor till cupcaksen, så temat får bli grönt helt enkelt =)
Ska även kolla på Akademibokhandeln eftersom jag fick ett presentkort där i julklapp, ska se om jag kan hitta någon fin inredningsbok och så självklart lite ny skönlitteratur. En sväng till Panduro måste jag också ta, behöver decoupagelim, canvas och vita små pinnar till mina cake pops som jag ska göra nästa helg.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ser fram emot att se bilder från kalaset, du verkar vara så duktig på att baka och göra fina dekorationer och jag behöver lite inspiration :) Just bakning har inte varit min grej men jag gillar ju att pyssla fint så jag hoppas att mina cupcakes inte blir allt för misslyckade :) Vad gör du kronorna på toppen av cupcakesen med, är det typ marsipan som man skär ut? (har noll koll..) kram!

2011-01-16 @ 09:47:17
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0