Belysning


Lite mer belysning är något som vi behöver här hemma, har diskuterat lite med Fredrik och det står mellan dessa tre (hade en fjärde med från början som var från Åhlens men den sa han nej till på en gång, jag visste det!) Den från Ellos gillar vi mest båda två, självklart är den även dyrast med sina 999 kr. Den från Jotex (199 kr) skulle jag kunna tänka mig före den från Clas Ohlson (249 kr)...tror jag...fördelen med den från Clas är ju att jag har tittat på den live och kollat kvalitén och den är väldigt fin. Lampan från Jotex ser väldigt fin ut på bild, men det är ju alltid lite av en chansning när man beställer (den från Ellos har jag redan sett live och den är UNDERBAR!). Ja, det råder som sagt lite beslutsångest här hemma...


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Den från jotex har snyggast fot. Men ellos hade snyggast skärm. Svårt! Jag hade tagit den från jotex! :)

2011-01-10 @ 20:42:25
URL: http://cblog.blogg.se/
Postat av: Nina

nej ja va på båda i stan. ja den i höstorget å den bredvid nk. fanns inte ett dugg. va i kista å länna. va nån annanstans med.. men ja jag minns inte d..



finns ju farsta som ja tänkt å kolla. men d känns ju inte som om ja kan hitta där heller..



japps vet att det är till barn för ja kolla det. trodde den va mindre för ja tänkte perfa till theos rum då han har grönt i rummet. så ja ville ha det dit. så va det lika stort. å då vart det ju problem då hans täcke inte är lika stort..



ja du vet ju vilken ja gillar av dem där tre. ja avskyr sådana där fötter från jotex. usch nej. tycker det bara ser konstigt ut. sett sådana överallt. men ja gillar enkelhet. å så skärmen va ju inte så snygg heller. men å andra sidan kan man ju köpa ny sån om man gillar den foten,..



den från ellos är gränsfall för min del.. som sagt gillar inte krumilurer. men ja kan förstå att du gillar den å den skulle passa väldans bra hemma hos dig tror ja. känns lite mer som du tror ja..



den från claes tycker ja är finare i verkligheten än på bilden..



jo om du gillar den från jotex så finns det ju massa sådana varianter. asså just med sån fot.

2011-01-10 @ 21:15:53
URL: http://deliciously.se
Postat av: Elinas Hem

Den längst till höger har vi två st av, vid vardera sida om tv:n. Den är inte särskilt stor dock. Gillar ni den från Ellos mest så satsa på den tycker jag, med en fet rabattkod på 50 procent blir den iaf aningen billigare;-D

2011-01-12 @ 16:54:51
URL: http://elina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0