Visitkort


Har kämoat ett tag med visitkorten här hemma. Fasiken vad det strular för mig. Först provade jag med fotopapper med det var alldeles för glansigt. Kom på att jag kunde använda mina akvarellpapper. Sagt och gjort, klippte till A4 ark och satte i skrivaren och äntligen blev det bra. Har ju även fixat om själva layouten hundra gånger, blev himla suddigt också ibörjan, färgen börjar ta slut, körde på "Sharpen" typ hundra gången i Photoshop och då blev det bättre. Ska beställa ordentliga visitkort, men just nu var det ju lite panik. Nu ska jag bara lyckas klippa ut dem helt perfekt...


Kommentarer
Postat av: Veronica Strandberg

Åh, då var det snabba ryck här då!! Tur att du hade lite tavlor på lager då :)!

Visitkorten blev kanonfina! Trixade själv med det häromdagen, det är så man kan slita sitt hår när man grejar med allt som hamnar snett osv..

2011-02-17 @ 10:12:22
URL: http://www.veronicastrandberg.se/blogg
Postat av: camilla

Jätte söta visitkort!!



Jaa det förstår jag! Då är vi två som längtar galet mycket efter helgen ;)



Håller tummarna för dig!

2011-02-17 @ 10:24:00
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0