Underbar dag!



Ligger i soffan och dricker ett glas vin och tänker på vilken underbar dag det har varit idag! Har träffat härliga människor, fått så många fina kommentarer och feedback på tavlorna och det bästa av allt var ju att jag sålde en tavla. Min egna favorit faktiskt, inget kommer att slå den känslan på länge, så roligt att veta att min tavla kommer att hänga hemma hos någon annan =)
Nu ska jag koppla av och mysa med Fredrik, dricka vin och kolla på ett avsnitt av världens bästa Fringe.
Hoppas att ni har haft en härlig lördag, jag visar alla bilder från "Spirit Of Art" imorgon. Har ni vägarna förbi Täby Centrum imorgon så måste ni komma och säga hej, jag står på plan 3, plats nummer 79.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åh va kul! Grattis! :) Vad kul det ska bli att få se korten! Hoppas du säljer fler! :)



2011-02-19 @ 21:26:21
URL: http://cblog.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Fan vad nice Charla!! Vilken sålde du? Gjorde du mini cupcakes som du bjöd på? lycka till imorgon igen =) puss

2011-02-19 @ 22:44:10
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh grattis igen!!! :-) Vad kul att ställa ut!!! Och du är ju superduktig!



Ja det ska bli intressant. Jag gör om lite här i vardagsrummet och har inte lagt upp några bilder än då jag vill visa rummet då det är helt färdigt ;-).

2011-02-20 @ 07:34:58
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0