Bags




Har rensat bland mina höst/vinter väskor och kommir fram till att jag måste göra mig av med en del av dem, lite synd är det ju men det finns absolut inte plats för allt plus att det är lite synd att ha massa väskor som man aldrig använder ändå. Dessa tre kommer jag att sälja, blir väl på blocket men jag tänkte lägga ut dem här först ifall någon är intresserad. Den första bruna väskan är fårn Friis & Company och är använd en gång! Den säljs för 300 kr och mått och sånt på alla väskor kan ges vid förfrågan.

Väska nummer två är svart med en massa silvernitar, även denna från Friis & Company. Har använts två gånger och är i superskick! För 400 kr blir den din =)

Den sista väskan svart och i en ganska "påsig" modell vilket gör att den hänger skönt och har en snygg form oavsätt hur mycket du har i väskan. Väldigt rymlig med en fint tvinnad axelrem. Den kommer från Jouels och blir din för 250 kr.

Hör av er här på bloggen eller maila mig på [email protected] om ni är intresserade.


Kommentarer
Postat av: Sophia

den bruna är jag lite intresserad utav! :)

2011-02-16 @ 20:41:19
URL: http://missdz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0