Utställning


På lördag smäller det! Då ställer jag äntligen ut på Bladverket Galleri & Kulturcafé. Det är min första separatutställning och det ska bli så kul, samtidigt som det är supernervöst! Jag har ju sålt en hel del tavlor under sommaren så jag har inte alls lika mycket tavlor att ställa ut som jag hade planerat, men jag har ett par nya verk planerade som jag nog hinner få färdiga till lördag.

Det vore så roligt om ni ville komma på lördag och titta på mina tavlor och mingla lite med mig. Jag tänkte bjuda på vin och baka mini cupcakes, den här gången ska jag inte misslyckas med dem! Mer information om hela eventet finns här: http://www.facebook.com/event.php?eid=271311392878913.
Har ni andra frågor så är det bara att kontakta mig på [email protected]


Kommentarer
Postat av: Denise

Gud vad kul!! Ksk kommer och kollar, pappas sambo jobbar därute iblan såatteh... You go girl! (Y)

2011-08-23 @ 16:20:31
URL: http://elinmaradenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0