Resultat!


Är inne på dag 11 och hittills har träning och bra mat verkligen gjort sitt!! Resultaten ser ut så här:

- 1,8 kg
- 11 cm i midjan
- 5 cm höften
- 1 cm låren
- 2 cm armarna
- Bröst, ingen förändring
- Rumpa, ingen förändring

Det märks att det går långsammare viktmässigt när man tränar samtidigt, men i längden får man bästa resultatet. När man bara drar ner på maten utan att träna reagerar kroppen så att den tar av musklerna först eftersom de behöver mer energi för att hållas igång. Musklerna bränner dessutom mer energi även fast man vilar. Så jag känner att jag hellre bygger upp musklerna och går ner i långsamt, jag vill ju ha ett långvarit resultat, en ny livsstil, vara hälsosam och ta hand om kroppen. Jag känner mig så ren och fräsch nu när jag tränar och äter bra, underbar känsla! :) Och som sagt, vill ni se hur jag äter och tränar så skriver jag om det på min andra blogg.


Kommentarer
Postat av: Elinas Hem

Braaa jobbat, vilken skillnad 1,8 kg gör ändå! Man förstår på måtten att du tränar eftersom allt "tihgtas" till av det:-)

2011-08-07 @ 13:09:20
URL: http://elina85.blogg.se/
Postat av: Helena

heja. duktigt :)

2011-08-07 @ 14:02:05
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Duktigt Charla!

Man marker verkligen att det tar langre tid med viktminskningen nar man tranar. Jag hade hoppats att det skulle ga snabbt men da blir det nog inte snyggt.

2011-08-07 @ 15:28:16
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Nina

ja du det är några mammor. ja vet att det är en specifikt. dem va på mig å mammablogg galan i maj med. då va freja 27 dar. då fick ja sjuka "förslag" på vad ja skulle göra av freja. ja skulle skaffa barnvakt som satt på mitt hotellrum å vakta henne. så fick hon ringa mig då freja va hungrig.



dem kunde inte dricka champange om dem såg en unge. å så lät det på dem som om ja skulle festa hårt med henne på magen lr någe med. bara sanslöst.



å då skulle ja bara ha med henne under dan å sen på middagen så skulle ja inte ha med henne.. är ju inte som om ja tog med mig theo direkt..



å denna gång då. så va det direkt folk som maila hon som hade hand om kryssningen att dem vägra ha med sig barn denna gång. va alltså bara jag som hade freja under några timmar sist å hon sa inte ett skit, hon sov hela tiden. mata henne två ggr. så tragiskt..



freja är väldigt tyst av sig. snäll. blir gnällig då hon är trött å hungrig.. men går så bra å ha henne på magen å gå omkring.. i bärselen.. å ja skulle ju inte direkt ha med henne på festen på kvällen. då får ja ju gå till hytten lr till någe ställe som är lugnare. det är ju upp till mig. jag som får "bli lidande" är ju inet direkt dem andra. plus att det är så jäkla många. så oddsen på att ja ens stöter ihop med dem där andra är väl lika med noll. för det är inga av dem som ja pratar med smo hade haft någe emot det..



men nu det komiska va ju att det va barnhelg på birka nu i helgen då. så det kommer kuta runt barn där iaf.. :P

2011-08-26 @ 09:22:12
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0