Dag 8


Sorry för dålig uppdatering på denna blogg, har mest skrivit på andra bloggen om mat och min träning. Känns som om jag lever i min lilla träningsbubbla just nu och det känns väldigt skönt. Idag blir det dag 8 och jag är väldigt glad och stolt över att det går så bra. Vägning och mätning blir inte fören den 14 augusti, vill inte stirra mig blind på vågen när fokus ligger på att träna varje dag och bara äta bra mat. Mitt mål är att bli mer hälsosam, att ta hand om kroppen, att välja bort chips och godis för bättre alternativ. Vi har bara en kropp och ett liv och jag vill inte vakna upp en dag och vara allvarligt sjuk eller känna att kroppen säger ifrån. Det är lätt att vara efterklok, men då är det försent att göra något...


Kommentarer
Postat av: Nina

han har så mkt hyss för sig :D

2011-08-07 @ 22:31:30
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0