Utmaning!

Jag har blivit utmanad so here we go!


Personfakta:

Namn:
Sara
Kön: I am a lady!
Ålder: 25
Längd: 168
Smeknamn: Charla, Sara den underbara, baban, chicken...haha jag dör, jag och Fredrik kallar varandra så många konstiga smeknamn, jag orkar inte göra någon längre utläggning och förklara, är ni jättenyfikna så let me know ;)
Hårfärg: kaos just nu...
Ögonfärg: brungröna

Har du någonsin...

Ätit sushi:
Ja, och det kan vara det äckligaste...topp tre iallafall, blä!
Stått på scen: Räknas det att sjunga karaoke på Viking Line?
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nope
Klättrat i berg: Nej, fy!
Sett vita huset: Nope

Antingen eller:

Kallt eller varmt:
Kallt
Spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Regn
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Engelska har alltid varit mitt favoritämne, läste på gymnasienivå redan i högstadiet...

Inom de 48 timmarna:

Kramat någon: Min underbara Fredrik ♥
Bråkat med en kompis: Nej
Gråtit: Ja...gråter hejvilt så fort något är sorgligt på tv, och det behöver inte ens vara sorgligt egentligen, idag grät jag lite när vi såg på Cops...haha =)

Gillar du att:

Ge kramar: Ja
Ge massage: Nä, jag är nog inte så bra på det...och det blir liksom tråkigt efter typ 5 minuter, då brukar jag säga, "ok, min tur!"
Gå promenader i regnet: Regn är mysigt men helst när man sitter hemma och myser i soffan.

Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: Var i Berlin med Fredrik
Svär du för mycket: Nej, jag är faktiskt lite av en språkpolis och tycker att folk som svär låter lite korkade, men när jag är i ett visst sällskap (läs Eleonor eller Janine) så kan jag svära så att folk runt omkring rodnar, haha! =)
När duschade du senast: Imorse  
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta leggings
Vilken låt lyssnar du på just nu: "He about to lose me", Britney Spears
Vad är bredvid dig just nu: Min babe...som har somnat...
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Har inget skrivbord
Vad var det sista du åt: Vegetarisk korvstroganoff med ris, mums!
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Fredrik ♥ 
Har du en lavalampa: Nej fy vad ugly! Finns det fortfarande folk som har det!?
Hur är vädret just nu: Våren ligger i luften och det är fortfarande ljust ute trots att klockan snart är åtta, lovely!
Vad gjorde du igår kväll: Spelade kort med Leo och sedan filmkväll med Fredrik
Vem pratade du sist med på telefon: Mamma
Vad gör dig glad: Att måla, inredning, familj & vänner och att resa
Vart skulle du vilja du åka: New York är min dröm!
Vill du ha barn: Yes
Vad ska dom heta: Jag har många favoritnamn; Milo, Elton, Liam, Chloé, Jolie, Stella...ett måste är att om vi får en pojke så ska han heta Elvis i andranamn!

Jag utmanar alla er som känner för det! Länka gärna till er blogg i det här inlägget så att jag får se vad ni har svarat! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0