On My Own


Jag har precis fått bekräftat att jag kommer att ha en helt egen utställning i augusti- september! Massa väggar fyllda med endast min konst. Åh vad glad jag är! Samtidigt är det jättenervöst, hela utställningen hänger ju liksom på mig...men det ska bli så otroligt roligt! Är så stolt över hur långt jag har tagit mig själv när det gäller konsten på bara tre månader, vilket visar att man kan om man vill. Räkna med en hel del uppdateringar om detta =) Måste börja planera inför vernissagen, göra inbjudningar och så, och även måla fler tavlor.
Happy, happy, happy! =)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Fan va häftigt! Va kul för dig! Vart kommer du ställa ut? Kommer absolut komma å titta :)

2011-04-28 @ 17:59:20
Postat av: Nina

hihi ja dem är så mysiga ihop njuter

2011-04-29 @ 13:01:14
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0