Mer påsk...



Här kommer lite fler bilder på vårt "påskpynt", det är ju egentligen inget pynt här hemma alls kan jag tycka. Vi firar ju inte direkt påsk utan det är mer underbart att man har långledigt ;) Men iallafall, ett påskägg har Fredrik fått av mig, sedan flyttade jag in vasen med äggen till vardagsrumsbordet istället, blev finare så. En liten kanin sitter där också, hittade den igår på loppis för en tia. Vår kaninlampa funkar ju extra bra nu när det är påsk, haha =) Brevid sängen står en vas med några påskliljor, vasen är också ett loppisfynd från igår för 15 kronor. Köpte två saker till som jag ska visa senare =)


Kommentarer
Postat av: Nina

Glad påsk!!!! =)

2011-04-23 @ 12:16:08
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0