Foo Dogs


Jag har länge velat ha ett par Foo hundar och har letat som en galning utan resultat! Såg dem första gången på Johannas blogg och blev lite kär! Även Elin som har ett fantastiskt fint hem har dessa hundar hemma hos sig. Den första bilden i vänstra hörnet är faktiskt en bild som jag har lånat av henne, väldigt fin placering av hundarna! =) Äntligen har jag också ett par hundar och mina står just nu på silverbrickan på hyllan och jag tror att de kommer att få stanna där. Är nog mest förvånad över att Fredrik ÄLSKAR dem, varav han i sin tur var lika förvånad över att jag hade köpt dem =)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

AVIS. vart fick du tag i dom? jag håller på och försöker buda hem en på tradera i detta nu. Men det är bara en. Vill ju ha 2. !! SÅÅ fina!

2011-04-13 @ 16:03:19
URL: http://cblog.blogg.se/
Postat av: Elinas Hem

Söt du e, jättekul tycker jag när jag ser mina bilder hos andra, det känns som att man gjort nåt bra då haha!;-D Och grattis till jobbet förresten, vet hur underbart det känns då jag nyss börjat på en ny tjänst jag med!:-D För övrigt är foo-hundar helt underbara, förstår inte att de inte har slagit igenom här i Sverige än (i USA finns de ju att få tag i överallt typ och i olika färger och storlekar)!

2011-04-13 @ 16:29:13
URL: http://elina85.blogg.se/
Postat av: Johanna

GUd vad kul att du fått tag på ett par. Fanns ej i porslin i Chinatown i NYC men fick bli ett par i pressglas +grønt. :-)



Hælsningar från ett soligt Jamaica! Passar på attkika in på mina favoritbloggar nær killen tar siesta ;-).

2011-04-14 @ 21:27:59
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0