Sick...


Igår kväll började jag känna av halsen....hela natten har jag sedan haft så galet ont, har vaknat typ hundra gånger. När klockan ringde imorse kände jag mig helt slut och halsen dunkade och gommen sved. Så tyvärr blir det en hemmadag för mig idag, får se om det blir bättre till kvällen eller om jag blir hemma en dag till. Känns verkligen himla trist att vara borta från jobbet samt sitta här hemma själv med regnet som öser ner utanför fönstret. Försöker dricka lite kaffe med det smakar bara äckligt och gör ont i halsen, det liksom skaver, fy...försöker äta lite frukt också med det kanske vore bättre att mixa ihop en smoothie...Förhoppningsvis kan jag göra lite jobb hemifrån senare...
Bläddrar i nya numret av allt om mat som jag har börjat prenumerera på, den är fasiken den bästa mattidningen. Så kul med lite ny matinspiration =) Nä, nu ska jag krya på mig själv lite!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att du kryar på dig! Många som har influensan nu..

2010-09-15 @ 14:39:19
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0