Fredag


God morgon Fredag! Sitter hemma och känner mig fortfarande risig =( Så trist, ute skiner solen så det är alldeles ljust och fint här hemma, vill bara UT! Skönt att Fredrik slutar tidigt idag, så han är hemma runt tre. Kanske kan få komm u t en sväng med bilen eller något, blir knäpp på att sitta inne så här. Idag är jag iallafall feberfri men halsen kliar och svider och jag hostar och nyser och har så himla ont i kroppen....bläää...känns ju inte ett dugg kul att jag hann vara på nya jobbet i sammanlagt 7 dagar innan jag skulle gå och bli sjuk, vilket bra intryck, haha =) Men på måndag ska jag vara frisk och jobba hårt, det är min plan iallafall.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, har varit uppe aptidigt och har redan hunnit kolla på Mad Men och True Blood. Blir så otroligt rastlös! Var så nära att jag började klicka hem grejer i ren tristess...men jag tror bestämt att jag ska sätta mig och måla lite.


Kommentarer
Postat av: Nina

inte bättre alls?

2010-09-17 @ 13:38:41
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina

än så länge så har det blivit bättre, men det är ju inte ens i närheten av att gå bort. flera har sagt att det kan ta upp till två veckor att få bort sådana där virusprickar. så vi får köra på tavegylen och sen smörja på.. inte så mkt mer vi kan göra. bara tur att han inte mår dåligt av dem!

2010-09-19 @ 13:04:15
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0