Kvistar & grenar


För några veckor sen fick jag helt plötsligt en idé om att jag skulle gå ut och plocka ihop lite kvistar som jag skulle måla vita. Dock blev det aldrig gjort. Började googla lite bilder idag och hittade en del, så nu kände jag att jag inte kunde vänta längre, så idag har jag varit ute och plockat med mig kvistar och grenar. Har ställt ihop dem i en glasvas och jag är så nöjd med storleken och formen på grenarna. Dock tror jag inte att jag vill ha dem vita länge, utan de får nog bli svarta. Har tänkt att dekorera grenerna efter säsong =) Just nu har jag hittat ett par vita fåglar med klämma på Berry Details som jag tänkte ha i grenarna. När det blir dags att pynta inför jul blir det nog svå kulor eller stjärnor, till påsk blir det små pastellfärgade ägg....osv. Ååå vad kul det här lilla projektet känns, ibland blir man så glad över vissa idéer man får =)


Kommentarer
Postat av: Sklar, Joel

går inge vidare idag. ja fastna på en jäkla punkt å den är ganska så viktig. så ja får inte riktigt mitt jobb gjort. så nu har ja mailat läraren fram å tillbaka å ska få hjälp..



sen börja ja må dåligt runt 11 så ja fick lägga mig ner å sova.. å så kl 13 va vi hos banken och fixa med lån och sånt. å så börja ja må dåligt igen. så nu käkar ja ostkaka S hoppas det hjälper. vet inte om d e att blodsockret sjönk eller något. ja åt ju innan vi åkte till banken. jätte konstigt..



ska vänta på läraren nu och sen ska theo hämtas om 30..



tänkte theo ska ha kalas den 27 nov. ni får gärna komma om ni vill. leo med! kommer inte vara såå stort som när han fyllde ett. blir bara en dag å mindre fika. men kommer vara i lokalen där vi ska flytta. så kan ni se lägenheten sen om ni vill. vi borde ha kommit en bit på vägen då.. va tror du?



vad är det för fel på era ventiler?



krams

2010-10-21 @ 14:28:31
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina (ehhh ska det vara jaaa)

går inge vidare idag. ja fastna på en jäkla punkt å den är ganska så viktig. så ja får inte riktigt mitt jobb gjort. så nu har ja mailat läraren fram å tillbaka å ska få hjälp..



sen börja ja må dåligt runt 11 så ja fick lägga mig ner å sova.. å så kl 13 va vi hos banken och fixa med lån och sånt. å så börja ja må dåligt igen. så nu käkar ja ostkaka S hoppas det hjälper. vet inte om d e att blodsockret sjönk eller något. ja åt ju innan vi åkte till banken. jätte konstigt..



ska vänta på läraren nu och sen ska theo hämtas om 30..



tänkte theo ska ha kalas den 27 nov. ni får gärna komma om ni vill. leo med! kommer inte vara såå stort som när han fyllde ett. blir bara en dag å mindre fika. men kommer vara i lokalen där vi ska flytta. så kan ni se lägenheten sen om ni vill. vi borde ha kommit en bit på vägen då.. va tror du?



vad är det för fel på era ventiler?



krams

2010-10-21 @ 14:28:41
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Johanna

Oj så fint! Jag älskar Berry och har inte varit där på eeevigheter. Bara varit i Sthlm då jag rest Skavsta - Oslo det vill säga bara varit och bytt buss på centralen. Borde verkligen ta en tur dit nästa gång jag är i Uppsala!!

2010-10-21 @ 15:46:09
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Nina

ja nån nappa iaf ;) lät det som... :P

2010-10-21 @ 22:19:50
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Johanna

Tack snälla du för din kommentar! Jag är inte helt hundra med vissa saker i vardagsrummet. Beror nog på att det var renoverat och möblerat då jag flyttade in. Men jag har ändrat ett och annat och om ett par veckor kommer nya gardiner. Försöker få in lite mer färg på så vis :-).



Jag ska kika på katalogerna idag men går det att få dem till Norge?

2010-10-22 @ 06:19:19
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det glädjer mig otroligt! Mitt mål är ju inte bara att visa nära och kära hur jag bor utan kanske även inspirera. Har huvudet fullt av idéer så här får jag ju faktiskt utöva min kreativitet här i huset.



Då ska jag beställa en hel hög! Vi ska renovera badrum på övervåningen och såg en hel del trevligt då jag snabbt kikade igenom hemsidan. Länkar troligtvis även till helgen alt. början av nästa vecka beroende på helgens schema.



Tusen tack än en gång och ha en jättefin helg! :-)

2010-10-22 @ 12:45:42
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0