Äntligen IKEA!


Vi har haft en riktigt härlig lördagsmorgon här hemma med nyhetsmorgon, äggmackor och kaffe, och pratat om allt mellan himmel och jord. Nu är vi tillfixade och klara och tänkte gå ut en stund- till IKEA =) Whoohoo säger jag bara, har längtat som en galning dit efter att det har blivit inställt två helgenri rad. nu jäklar ska jag gå loss på allt det fina, godsakerna ovanför är vad jag har tänkt att få med mig hem, men jag misstänker att det kan bli lite mer grejer =) Övriga planer för dagen är baka bullar (Fredrik vill göra det) jag däremot vill baka Key Lime Pie, måla lite tavlor kanske, pyssla hemma och se på en massa skräckfilmer och äta gott.
Gud så härligt det är med helg! ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är det man har lördagar till! Jag har dock trott att det varit söndag hela dagen. Usch jag vill ej ha söndag imorgon. I Norge är ALLT stängt så det är lite psykologiskt deppande. Kanske åker vi till Plantagen (det enda som har öppet förutom bensinstationerna galet nog) ;-).



Jag vill också på IKEA fast vi var där för en vecka sedan. Men då blev det bara sovrumssaker då vi visste att vi ej skulle få med mera ting i bilen. Längtar tills julkollektionen kommer hit till Norge! Ska tokpynta nu i jul ;-)!!!

2010-10-16 @ 17:21:12
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Nina

va roligt. hoppas du fynda en massa!

2010-10-16 @ 21:37:12
URL: http://deliciously.se
Postat av: c - mama till oliver

Okej! Jag kikar så fort jag får tid. tid är en bristvara just nu ;)



Min mail är: [email protected]

2010-10-16 @ 23:13:26
URL: http://cblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0