Smått & Gott






Lite smått och gott har fått flyttat in här hemma på vår nya fina tv- bänk. Shoppade lite nytt på bland annat Mio och Berry Details. Även min fina bok som jag har beställt har kommit, den är sååå himla fin och inspirerande. Rottingbrickan hade vi förut på fotpallen med tidningar och lite småsaker i men jag tog bort den när vi köpte Ludwig (fårskinsfällen, haha) men nu kom den till användning igen!
Köpte en liten orkidé i plast, en liten silverfärgad kruka och två glasflaskor på Mio. Hittade även en gammal ram som hade perfekta silvriga färgen.  Skulle även vilja ha två enkla klassiska silverljusstakar på brickan också, men frågan är om det får plats, får kanske ta bort ramen då..anyway fint blev det nu iallafall =)
I kronorna har det också blivit lite nytt. I den stora ställde jag den stora kotten som vi tog hem från Rom, har stört mig på den hela tiden vart vi än har försökt hita en plats åt den, och nu äntligen står den perfekt. Tillsammans med ett vitt blockljus och ett litet X som kommer från Mio.
Fåglarna i den andra kronan köpte jag på Berry Details och Fredrik har döpt dom till Sture och Stuart =)
Ja vi är knäppa och döper våra nya prylar, haha =)


Kommentarer
Postat av: Emmie

Åh, helt galet fint! ♥



Jag längtar SÅ mycket efter att få göra i ordning här hemma, men vi blir ju inte kvar här så länge till...

2010-05-10 @ 10:18:09
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: Johanna

Väldigt fint och inspirerande. :-)

2010-05-11 @ 15:04:52
URL: http://passionforposion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0