Onsdag


Hej lilla bloggen! Jag har varit otroligt dålig på att blogga och svara på kommentarer på senaste tiden. Blev väldigt sjuk i måndags förra veckan och jag är fortfarande inte riktigt 100%. Var hos läkaren som direkt sa att jag förmodligen hade en högersidig lunginflammation. Gav blodprov men det visade inget, dock sa han att fallet var så men han ville avvakta med penicillin eftersom jag är känslig mot det. Fick istället avsvällande tabletter samt Cocillana...och jag vet inte vad som hände riktigt, men medicinen gjorde mig verkligen helt off! Jag sov flera gången under dagarna, var tvungen att göra så för att orka. Jag visse ju att jag skulle bli trött eftersom den innehåller morfin, men det var mer än trött, blev liksom helt depp. Det har varit så trist att ligga i soffan i över en vecka, att ha ont och ha hög feber och missa så himla mycket. Har haft noll lust eller inspiration till att blogga eller att fixa med någonting här hemma. Har bara gått helt in i mina böcker och suttit och skrivit väldigt mycket...har även börjat kolla på Mad Men och är redan inne på tredje säsongen...

Samtidigt så har jag någon form av separationsångest över att skolan är slut snart, den 9 juni är sista dagen och av någon anledning så känns det inte skönt utan bara jobbigt. Dels för att vi har projektarbetet kvar som ska presenteras, en tenta som ska göras, två försenade arbeten som ska in...och värst av allt är att jag fortfarande inte har någon praktik till hösten...

Jag vill bara komma tillbaka till känslan av hur allt var innan jag blev sjuk! Och jag vill sluta med den här dumma medicinen och sluta vara trött och off!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

men usch, hoppas du blir helt återställd snart!

2010-05-27 @ 09:38:41
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Tamara

joo jaa assåå slutet sög ju så jävla mkt men alltså det var ju så att allt var typ verkligt och alla levde på ön tills en efter en dog ... av ålder elr av olyckor. Efteratt Jack dog så levde ju Hurley och Ben och demdär andra kvar på ön och skyddade den , när dem säger till varandra ''you were a good number 1'' ''you were a good number 2'' , så de skyddade ön tills de dog , troligen av hög ålder elr nåt liknande. sen dem där andra åkte ju ifrån ön , det var möjlgigt att åka därifrån nu eftersom det inte längre var Jacob som bestämmer där utan Hurley så han lät dem åka tillbaks till whatever dem skulle och där levde dem resten av sina liv tills dem dog... Sen så har vi ju flaschback Sideways, som typ berättar om livet EFTER döden, när dem inte fattat att dem var döda än. det var som om planer aldrig kraschat osvosv så eh, ja, alla var vid liv och Desmont och Hurley kom ihåg allt om ön och deras tid där coh sen slutligen när de hade dött. tiden dem var tillsammans var den viktigaste tiden i deras liv så därför måste dem reunite och vara tillsammans med dem människorna och få dem att fatta att dem är döda också.. men eh ja... meddelandet var väl att ''live together, die together'' och ngt man ska älska sina vänner för i slutet är familj coh vänner dem viktigaste och blablabbla men som sagt är det bara min tolkning jag antar att man får tänka på sitt eget sätt och ja slutet SUGER ju så hemskt blev så himla besviken när Jack dog han var den självklara ledaren han borde inte dött, han borde ledit dem andra och alla borde ha stannat kvar men men... det var ju en bra

serie ändå??



så flashsideways var ju efterlivet och jacks pappa sa ju ''some ppl died bfore u and some ppl died LONG AFTER' < hurley och ben och alla som lämna ön osv -.- och det finns inget NU OCH HÄR i efterlivet finns inget tid, men dem behövde VARANDRA för att kunna move on, GÅ VIDARE alltså behövde dem alla varandra <3 :) anledningen att michael, walt, mr echo, richard och alla dem inte var i kyrkan för att 1. michael var en dålig människa och hans själ var fast i ön 2. richard och mr echo hade ingen betydelse för de andra att gå vidare typ :s

och i sideways så fick dem en chans att MAKE IT UP , jack hade en son för han ville vara en bra pappa och inte som sin egen pappa och typ sawyer blevpolis för han ville vara god osv... sen när dem alla dött (inte samtidigt vissa levde kanske 50 år till) så samlades dem och kom IHÅG allting, den viktigaste tiden i deras liv och they reunited. sayid och shannon, sawyer och juliet, jack och kate osvosv.. :)) <3



okej jag fattar att jag skrev värsta boken och eh säkert fattade man ingenting men hoppas eh att du fick ett bättre slut klart för dig själv :p sen kan det ju hända att vissa människor inte håller med mig men det är det här som jag tror på :>

2010-05-27 @ 11:16:53
URL: http://gulligalillajag.blogg.se/
Postat av: Tamara

USCH STACKARS DEJ<33 :(( krya på dig älskling <3

2010-05-27 @ 14:43:14
URL: http://gulligalillajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0