Lister i köket




Igår fick vi äntligen upp tavellisterna i köket som har legat här hemma i en vecka nu. Det blev så himla fint! Mysfaktorn i köket är väldigt hög nu måste jag säga =) Ställde upp några av mina favoriter bland kokböckerna och fotot på oss tre. Ska även rama in en fin akvarell som Leo har målat samt en till förstoring i svartvitt, förmodligen på Eiffeltornet...
Våra gardiner har också kommit. Det blev ett par vita 160 cm längder. Hade egentligen beställt rosa, i samma färg som hissgardinen i andra köksfönstret, men helt plötsligt kände jag bara att jag inte ville ha det. Så kundservice var smidiga och ändrade det åt mig. Nu fattas bara en gardinstång som jag ska ta och beställa kanske redan ikväll. Kommer blir så härligt när gardinerna kommer upp!


Kommentarer
Postat av: C

GUUD vilken fin muffinsburk! Vart har du köpt den? Jättefint med lister i köket med kokböcker på! Det har jag med 2 st! :)

2010-05-16 @ 23:01:08
URL: http://cblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0