100 % Inspiration



Det bara ramlar in tidningar i brevlådan hela tiden känns det som och det är så himla härligt med en massa inspiration! Residence och Allt i Hemmet är de senaste tidningarna jag har börjat prenumerera på. Så nu är det bara Plaza som jag fortfarande köper varje månad, ska väl skicka iväg en prenumeration på den också...=) Haha lite galet kanske det är att prenumerera på så många tidningar (prenumererar även på Elle Mat & Vin) men jag älskar verkligen att bara sitta och läsa och inspireras i flera timmar, det är lyx för mig!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt med inredningstidningar! Fick en bunt av syrran i förrgår som jag slukade med en gång. Borde egentligen gå igenom gamla magasin och klippa ut inspirerande bilder som man kan samla i album. Känns som att jag totalt sätt äger ca 50 ton inredningstidningar som jag helt enkelt inte kan slänga.. ;-)

2010-05-08 @ 20:33:23
URL: http://passionforposion.blogg.se/
Postat av: Nina

ah det är ju kanon å veta. för ja hatar den där jäkla smaken! usch.. blaj!



hoppas du fick en kanon helg nu.. kramis

2010-05-09 @ 12:54:10
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0