Chunky Monkey Cake





I fredags hade vi helt plötsligt en del gäster här hemma =) Jag, Fredrik, Tamara, mamma, Eleonor och Kenzo. Jag mixade ihop en god soppa till lunch och bjöd sedan på en kaka som jag hade bakat efter eget recept. Har ju varit så himla sugen på att baka väldigt länge nu och jag var så nyfiken på att göra något med blandningen jordnötter, choklad och banan. Resultatet blev en kladdig chokladkaka med skivad banan och bitar av snickers. Frosting gjord på jordnötssmör, färskost, vaniljsocker och florsocker. Och visst gick det hem =) Döpte den till Chunky Monkey Cake efter glassen (Ben & Jerry's) med samma namn som innehåller banan, choklad och nötter.


Kommentarer
Postat av: Tamara

meen den var ju typ sååå good :DD <333

2010-06-14 @ 22:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0