Decorating With Books


Jag älskar böcker! Älskar att läsa skönlitteratur men även snygga böcker som är inspirerande att bläddra i. Som inredningsdetalj tycker jag att det är så snyggt med tex platsbyggda bokhyllor som går ända upp till taket, eller bara några snygga böcker samlade på bordet, hyllor, bänkar, fönsterbrädor...ja i stort sett tycker jag att böcker ger det där lilla extra i inredningen!
Klickade runt på Bokus och hittade tre böcker som föll mig i smaken inom ämnen att dekorera med böcker.
Och en av dessa är på väg hem till mig =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Böcker är fantastiska, verkligen blickfång! Vet att Malene Birger hade ett bord för sina böcker med en vas i mitten. Otrolgit fint!

2010-07-04 @ 07:25:33
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0