Torsdag


                                                                                                                          

Fasiken vad uttråkad jag är nu. Är hemma och känner mig inte riktigt helt ok idag, kände det redan igår. Och imorse vaknade jag med feber och ont i hela kroppen...känner mig dock bättre nu, har sovit några timmar, kollat på en bra film och tagit en alvedon. Så jag tänkte ta mig ner till centrum och hämta ut ett paket som väntar samt skicka iväg ett litet grattiskort till en liten prinsessa som fyller år på lördag.

Känner mig lite lätt stressad över att jag har missat en dag i skolan nu, säljteknik har vi haft hela dagen, kankse inte direkt något ämne som är så där jättefarligt att missa en gång, men det är trist. Imorgon måste jag dock gå oavsätt hur jag mår. Ny kurs som heter systemintegration startar imorgon, och allt som har med data att göra vill man inte missa!

Nu måste jag leta fram något vettigt att ha på mig så jag kommer iväg innan min alvedon slutar verka och jag mår dåligt igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0