Nytt här hemma



Hämtade ut lite paket igår med saker jag har beställt. Fick hem en katalog från Jotex, typ första gången jag någonsin hör talas om dem, så jag kollade och hittade lite grejer som klickades hem =) Det blev blåa handdukar med vita stjärnor, kommer nog passa perfekt i badrummet. Ska hänga upp dem sen och visa hur det blev. Det blev även 2- pack kökshanddukar och bakformar eftersom båda grejerna bara kostade 9 kr/st.
Från Nordljus klickade jag hem en hållare för hushållspapper, ni anar inte hur länge jag har väntat på att det ska komma in i sortimentet igen, säkert två månader...när jag såg att den hade kommit in klickade jag i panik vill jag lova. Det blev även ett stort F i vitmålat trä och en liten griffeltavla.

Griffeltavlan tänkte jag hänga eller ställa mot en vägg i köket, sött att skriva små meddelanden till varandra eller annat viktigt. Bokstaven ska inte upp riktigt än, ska klicka hem ett S och ett &- tecken, tänkte ställa dem på en list i vardagsrummet tillsammans med lite tavlor (det ska stå för Fredrik & Sara).


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh vad fina saker!

2010-01-22 @ 13:25:21
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Nina

å dem där stjärnhanddukarna. give me :D



hade du inte hört talas om jotex innan? aj då.. ja har själv beställt därifrån :D älskar då deras katalog kommer :D

2010-01-22 @ 14:25:13
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

söt du e :D

2010-01-23 @ 14:28:28
URL: http://modesida.blogg.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0