Monki


Monki är en av mina favoritbutiker, det är verkligen helt i min stil, nästan som om de ibland har läst mina tankar! Och när jag ser dessa två grejer så är det bara sååå rätt. Koftan är ju helt fantastisk- rosetter och svart/vitt. Skulle vara så snygg till vilken som helst av alla mina svarta klänningar. Och diademen är ju bara för söta, inget man har på sig i skolan eller på jobbet kanske, men vid speciella tillfällen eller om man bara ska vara hemma och vill vara lite extra söt =) Vill springa till en Monki direkt och få hem dessa älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fanns en liknande cardigan på H&M men den sålde slut :-/. Denna är dock snyggare tycker jag, ska hållal utkik!

2010-01-11 @ 13:53:38
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0