Hässelby Slott










Idag har jag och älsklingen varit på en långpromenad till Hässelby Slott som ligger här i närheten. Det är så himla fint- det är ju rosa! =) Hur fint skulle det inte vara att gifta sig där!? Vi båda kom och tänka på det nu när vi var där, det är så otroligt fint på baksidan, finns till och med en liten fontän. Skulle verkligen vara något...
Anyway, efter ett tag höll vi på att frysa ihjäl. Eller det var mest mina ben som var så kalla att de domnade bort, resten av kroppen var jättevarm. Så vi skyndade oss i panik tillbaka, haha.
Men nu är vi hemma och är varma och mätta efter en god middag. Jag är galet sugen på lite Ben & Jerry's, men det är ju så förbannat kallt ute, vet inte om jag orkar med det. Film och mys blir det strax iallafall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0