God Morgon!



Vaknade nyss för en stund sen, sitter med en kopp kaffe och nya numret av Sköna Hem. Jag bara måste ta mig till Svenskt Tenn någon dag och shoppa lite grejer, tex dessa fina kuddar. Jag fullkomligt älskar elefantmönstret de har på en massa grejer. Vill ha kuddar, bricka och grytlappar, fast i mörkblått.

Har egentligen skoldag idag, men har försovit mig som tusan! Skulle ha gått upp 6.30, stänger av klockan för att "bara sova liiiite till" och vaknar upp tjugo över nio. Blir så irriterad på mig själv! Samtidigt så finns det ju en orsak, är helt slut! Har jobbat 12- timmarspass två dagar i rad plus skola. Så det har blivit riktigt sena nätter och tidiga mornar, men ca fem timmar sömn. Tänkte först stressa iväg till skolan så jag kunde gå på eftermiddags lektionen, men helt ärligt så orkar jag inte. Så skönt att vara hemma och pyssla lite idag, har ju inte varit här på två dagar (gått hemifrån halv åtta på  morgonen och kommit hem strax efter tolv på natten)

Ska hoppa i kläderna snart och åka en sväng till Vällingby. Ska köpa en sista present till Leo, och köpa det sista inför hans kalas på lördag. Dock vet jag inte ens än vilka som kommer och vilka som inte gör det, lite irriterande, blir så svårt att planera...
Ska även baka en tårta till honom som vi ska mumsa på ikväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0