Födelsedagsfirande!


Nu sover lilla prinsen efter ett lite galet födelsedagsfirande =) Vi har ätit god middag, öppnat presenter, lekt med presenterna, sjungit för honom och ätit tårta. Han blev jätte glad för alla sina presenter, hans gulliga farmor och farbror hade skickat presenter med posten.

Jag har stressat runt som en tok hela dagen för att handla och sedan även hitta göra tårta innan de kom hem, ville ju att det skulle vara en överraskning och det lyckdes! Medan han grejade med sina nya leksaker smet jag in i köket, tände ljusen på tårtan och förde samtidigt en dialog med Fredrik på engelska att han skulle börja sjunga när jag kom med tårtan. Haha det är så bra att man kan prata ett annat språk när man behöver prata lite hemlisar med barn i samma rum =) Leo blev himla glad iallfall när han såg tårtan och var direkt där och pillade på bokstäverna, haha, så jag hann inte få någon bild innan det fattades några godisar =)

Glad över att det blev lyckat och att Leo uppskattade det och fick en fin födelsedag ♥


Kommentarer
Postat av: Nina

söt tårta det blev :D



hoppas du hade en bra dag, trots att du varit trött å så!

2010-01-21 @ 20:46:18
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Gulliiiiiiig!! på bilden med dig och Leo, ser han ut som pappa upp i dagen =)

2010-01-22 @ 00:54:03
URL: http://beautifulsouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0