2010





Igår hade vi det supermysigt här hemma. Melanie stannade och åt middag med oss innan mamma kom och hämtade henne. Vi åt lax, mums, det är det bästa jag vet! Jag hade bakat cupcakes med hjälp av Melanie och Leo, dom blev så himla goda! Den nya ugnen är verkligen helt fantastisk. När vi hade lagt Leo så drack jag och Fredrik lite vin och myste. Vid tolvslaget gick Fredrik och Leo ut och tittade på alla fyrverkeriet, jag är inte ett dugg intresserad, plus att jag stannade inne med hunden, han har varit på besök här =) Livrädd var han när det började smälla, stackaren. Natten avslutades med lite mer vin, chips och en skräckfilm.
Nytt år nu med massor av nya möjligheter, hoppas att detta år blir toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0