Kuddar till hallen


Kollar runt lite efter kuddar till vår möbel i hallen som jag visade upp här om dagen. Lånade ju några kuddar från soffan då. Så nu är jag på jakt efter något som skulle passa ute i hallen. Har kollat lite på Ellos och fastande för dessa tre alternativ. Vill ha tre stycken i storleken 40x40. Fjärillskuddarna kommer redan i trepack vilket är toppen, plus att jag verkligen gillar dem. Men ju mer jag tittar på kuddarna så blir favoriten den svarta med fåglarna, så himla fin ju. Kommer i 2- pack, så den tredje kudden skulle i så fall blir en enfärgad i svart eller vitt. Den gröna gillar jag också, ljus och fin, och jag vet att Fredrik förmodligen skulle gilla denna bäst, även denna i 2- pack så en cremefärgad tredje kudde vore fint. Ska kolla med Fredrik vad han tycker sen blir det klick klick =)


Kommentarer
Postat av: Maja

den med fjärilen var jättesöt ;D

2010-02-15 @ 19:37:13
URL: http://majavallent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0