Godis för mig...


Så här ser mitt godis ut ikväll när jag och älsklingen ska mysa. Har streamat en hel kanna med bubbelvatten med lime och jordgubbar. Och så några frysta jordgubbar att smaska på. Låter dem tina en stund, men inte allt för mycket, sååå himla gott, funkar perfekt som ersättning för godis. Älsklingen sitter med chips och godis bredvid mig och jag blir inte ett dugg suktad! Är så himla stolt över mig skälv för att jag har varit så otroligt duktigt den här veckan (på söndag blir det en hel vecka). Nu blir det mys ♥


Kommentarer
Postat av: Lillen

Åh vad duktig du är! Ser jättegott ut! Har massa jordgubbar i frysen så det ska jag nog också börja äta. Bra ide! Men ilar det inte i tänderna när dom är så kalla??=) Hmm en soda stream kanske är dags att inköpa, dricker ju massa bubbelvatten vilket blir dyrt i längden. Ska bli kul o se hur det går för dig och vilka smarriga saker du äter. En vecka är jättebra, första veckan är ju svårast.Lycka Till Kram Lillemor

2010-02-07 @ 09:14:28
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0