Alla Hjärtans Dag


Igår var det ju alla hjärtans dag som troligtvis ingen har missat! I år har jag lagt ner noll intresse för det, lite tråkigt, för även om de flesta bara tycker att det är en töntig och onödig dag. så tycker jag faktiskt att det är roligt och mysigt att skämma bort min älskling lite extra på denna dag. Men igår stod jobb på schemat, kom hem vid sex på kvällen och var mer eller mindre död.
Men min älskling stod glatt vid spisen och lagade min favorit- lax! =) Så vi åt en god middag med tända ljus. Ett kort hade jag köpt till honom med några söta ord samt en härlig duschcreme och lite goda ätbara grejer. Av honom fick jag ett sånt fint armband som han har gjort själv! åååå jag blev så glad. Han hade suttut och pysslat med det medan jag var på jobbet. Ska visa det sen =)
Kvällen avslutades med skräckisen "The Fourth Kind"- satan så rädd jag blev, fick verkligen krypa upp älsklingens famn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0