Sjuk...


                                                                                                                                                   Berlin, 2010

Idag mår jag riktigt dåligt! Kände redan igår att jag började känna mig konstig, frös som bara den fast jag låg nerbäddad i soffan. Hade ingen aptit och ont kroppen. Tog tempen- och javisst hade jag feber. Hela natten har varit en mardröm, har inte kunnat sova, ena stunden är det kallt och nästa så är man genomsvettig. När jag vaknade vid halv sju så hade jag så ont i halsen och hostan är mycket värre. Så går det när man försöker lura kroppen med Ipren och går till jobbet fast man inte är riktigt hundra procent. Hoppas att inte hela helgen blir sjukstuga nu, vore så tråkigt. Så idag blir det film och serier för min del. Så tråkigt, massa grejer som jag hade behövt fixa idag, både på jobbet och här hemma. Måste till exempel få iväg alla julkort och hämta ut en julklapp som jag har beställt och ligger på posten och väntar. Nu ska jag leta upp någon bra film att titta på.
Hoppas att ni har en trevligare torsdag än vad jag har ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0