Lite smått...


I år blir det inte så mycket jul här hemma, eller det blir iallafall ingen röd jul. Än så länge har vi ju adventssljusstaken och så har jag köpt blommor i form av tre vita hyacinter och två julstjärnor i miniformat. Även bokstäverna God Jul har kommit upp. Mer än så är det faktiskt inte. Ska dock hitta några fina små kulor eller stjärnor att hänga i kvistarna i köket. Och så blir det ju pepparkakshus imorgon. Skulle jag även hitta ett gäng billiga och snygga julgranskulor så skulle jag vilja lägga dem i en cylindervas och låta den stå som dekoration.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh så tjusiga bilder! Var har du köpt den lilla spegeln i fönstret?

2010-12-13 @ 08:04:25
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Elin

Åhh de där kronkrukorna tycker jag är så fina, jag har varit nära på att köpa dem flera gånger men det har visst aldrig blivit av. Jag får väl hoppas att tomten kommer med dem istället:) Den grå mössan med rosett har jag köpt på Indiska, tror den kostade 99 kr! Kram

2010-12-14 @ 21:31:36
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0