Julkort


Julkort är så roligt! Hittills har det trillat ner 11 stycken i brevlådan och jag hoppas att det kommer fler. Jag önskar att jag hade fixat något fint där vi hade kunnat hänga upp alla kort, en liten lina med små nypor på till exempel. Men men, har försökt ställa upp dem fint framför spegeln på fönsterbrädan, men det är ju så tråkigt att inte alla syns. Fick även en väldigt fin present med julkortet från K och E, gud så glad jag blev! =) Jag ska även visa hur vårt julkort ser ut i år, men jag väntar ett tag till så att jag är säker på att alla har fått sina kort!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi har satt fast alla våra på anslagstavlan i hallen :-).

2010-12-23 @ 11:35:01
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0