I ♥ your blog


Det har ju verkligen blivit så att man har hittat sina favoritbloggar som man dagligen kikar på. Jag tänkte lista några av mina favoriter och jag delar in dem i kategorierna inredning, Mat & Godsaker och Lifestyle. Here we go:

Inredning
Ellas inspiration • Simplicity • House Of Philia • Hemmariket • Passion For Poison
Oh So Glam • Helt Enkelt • Flex Inredning • Purple Area • Elinas Hem 
Inspiration & Design Stil Inredning & Design • Vitt hus med vita knutar
My Home •  Designtjejen

Mat & Godsaker
Linnéas Skafferi Kalasgott En sida med mat • Bakfnatt • Bevemyrs
Cutecakes Hello Sugar

Lifestyle
Blondinbella • Kelly Biddle • Deliciously No Scarlett • Kenza • She City 
Angelicas Closet • Carolina Gynning • Rebecca & Fiona  • Nio Till Fem
Englas Showroom • Linnéa i USA • Sofis Snapshots • Hemma hos Katta
Molly Rustas 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh så skoj att du länkat. Jag kikar ju in här några gånger per dag så du är ju en av de bloggar där jag känner mig som en "stalker" hehe. ;-) Men finns inte så supermånga bra inrednings/lifestylebloggar här i Sverige.. tyvärr. Gillar dessutom bloggar som publicerar bilder i stort format, något som blogspot ligger efter med.. men blogg.se får plus för det! :-)

2010-12-17 @ 22:48:21
URL: http://ht
Postat av: Elinas Hem

Åh tack, kul med länk!:-) Jag har lagt till inredningskataloger.se under mina länkar förresten, ska snygga upp där snart och skriva ett inlägg om mina länkar så kommer det fram desto mer!

2010-12-21 @ 21:47:25
URL: http://elina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0