A Closer Look...


Här kommer lite bättre bilder på mina second hand fynd. Köpte 6 servettringar med den söta rosetten för 10 kr/st. Renhornen kostade 15 resp 25 kr. Dessa ska jag spraymåla i matt vit färg och sätta ljus i, är så otoligt glad att jag hittade dem! Dalahästarna är äkta allihopa kostade 75, 55 och 45 kr, helt galet med tanke på hur mycket dessa kostar egentligen. Kan ju säga att i stort sett alla hästar de hade tog slut på ett par minuter. Tjejen framför mig i kassan bad om alla röda hästar, ett par turister köpte alla blåa (förutom den som jag lyckades tigga till mig) och jag tog alla vita. Tjejen i kassan kunde inte förstå att alla var så intresserade av hästarna =) Den fina silverbrickan blev min för 45 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0