Shopping på Åhlens...






Tog en sväng förbi Åhléns idag för att köpa diskstället som jag blev helt kär i när jag såg det i helgen. Och tur var väl det, för det fanns bara ett enda kvar! Och nu står det i vårt kök och är så jäkla snyggt! Å vad nöjd jag är!
Köpte även blåa servetter merd stjärnor på som matchade burkarna i köket =)

Igår hade vi byggarbetare här hemma för lite renovering. Vi ska nämligen få en ny fläkt över spisen samt ett nytt skåp. Ena snubben klampar in i köket och säger " Vill du behålla den där så får du ta bort den!" Han syftade på väggdekoren oavnför spisen, asså så jäkla irriterande att precis en dag efter att jag hade satt upp den så fick jag veta att vi skulle få en fläkt. Så det var bara för mig att ta fram en vass kniv och försöka få bort den, och stressad blev jag ju också eftersom han stod bredvid mig och suckade och hade bråttom med att börja arbeta.

Så i stort sett så slet jag ner den! Var så ledsen inombords...men när dom hade gått så började pilla med den och det var ju inga problem alls med att få upp den på väggen igen =) Dock sitter "Appétit" helt snett, haha, men det var så jäkla svårt och till slut okade jag inte pilla mer med den, men jag ska fixa den så fort som möjligt!

Arbetet i köket blev dom dock inte färdiga med, suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0