Lördag


Igår hade vi en underbart mysig dag, jag och min älskling! På förmiddagen gjorde vi massa nödvändiga saker så som att handla lite mer mat, tvätta och städa lite hemme. Planen var sedan att vi skulle åka in till Snaps för att dricka öl i solen. Men väl på väg mot t banan så ångrade vi oss. Vi hoppade istället in i bilen och åkte med musiken på högsta volym in till söder istället för lite shopping och middag. Jag köpte ingenting men Fredrik köpte minsann lite grejer till hemmer som jag ska visa lite senare. Sedan käkade vi middag på vårt ställe- Thaiköket. Hit gick vi flera gånger förut på mysiga dejter i vintermörkret innan vi liksom riktigt hade blivit tillsammans =)
De har världens godaste thai där ♥
Sedan åkte vi hem för att mysa lite framför en film. Det var våran lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0